Followers

Friday, December 17, 2010

My convocation day :D

Sebenarnya da agak terlambat untuk aku post pasal aku punye convacation day. Tapi disebabkan ianya terlalu bersejarah buat aku dan keluarga so aku still post entry ni. Alhamdulilah setelah 3 tahun aku belajar di Uitm segamat, Akhirnya aku grad juga. Walaupun tidak secemerlang rakan-rakan aku yang lain tapi aku tetap bersyukur sbb atleast aku grad dengan 3 pointer keatas. Inilah rezeki aku.. Keputusan SPM yang teruk x bererti kita akan gagal di Universiti..yang penting kita harus berusaha..Buktinya aku sendiri time SPM dlu sketul je A tapi alhamdulilah setelah diberi peluang belajar lagi akhirnya aku berjaya mendapat segulung diploma..

(Aik ni bukan gambar aku..hehe..wakil2)

Terima Kasih ya Allah diatas pemberianMu..Terima Kasih kepada kedua ibu bapaku yang banyak menghabiskan wang ringgit demi anak2mu, Terima Kasih kepada sahabat2 yang sentiasa menyokong dan membantuku terutama kepada Kak ida..thx akak sbb sentiasa berada disisi fa waktu fa susah n senang n terima kasih kepada UITM kerana memberi peluang kepadaku untuk belajar..Tahniah kepada rakan2 yang telah berjaya dan sekarang aku sudah melanjutkan pelajaran ke peringkat degree. . Harap aku dapat menghabiskan degree ku dengan cemerlang...Amin..

Dekat cni ader sdikit gambar waktu aku convo :DD


( Kakak syg umi..muah!!)



( Kakak syg ayah...terima kasih sbb dah didik kakak dr kakak kecil smp besar)


(Dengan dak kelas ACDA2 yang lain xsempat nk amek...huhu)



( With paah n Safa)


(With Qamar...hebatkan dpt ANC..huhu)


(With Azwa member skul 18 dlu xsangka jumpe die..)

Lepas ni convocation untuk degree plak tapi lg 2 taunla....huhu...semoga aku dan rakan2 yang lain berjaya untuk degree ni :)) GUD LUCK!!CHAIYOK2!!!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...