Followers

Saturday, December 18, 2010

Bersecret Recipe...nyum3

Haaa... nampak x gambar aku yang besar kt atas tu???hudohhh kan??? hihi.. sejak due menjak ni aku gler bersecretla...bukan secret ape..secret recipe..(gaya mcm org bnyk pitih jer makan secret recipe..huhu) nak wat mcm mne hampir makanan die sedap2 belaka..kek,air,tomyam,nasi pergghh semua sedap...xcilap aku secret recipe ni Malaysia punyer brand...kire makanan kite setanding gakla ngn makanan2 negara lain...tetiba terselit rasa bangga hihi...Ckap pasal rasa die mmg sodappp hingga menjilat jari...huhu tapi harga die pun sodappp gak..hingga menjilat kaki...huhu abeh ilang segala kuman kumin kt kaki tu...hehe...Tapi sebenarnyer harge die standard jer...xmahai pun.sajer wat gempak..tang pokaila nk bersecret sampai beli satu kongsi 4...hihi..(Ckup ker nk kongsi 4 lau semua pelahap) kidding...kalu setakat nk merasa boley jer...well sape yg belum pernah mkn secret recipe tryla noodle tomyam die...perghhh tangkap leleh gua ckp lu...sodaaaappp abess...berebut2 aku ngn adk2 nk mkn..tinggal cendawan jerr...dwet2 melayang mcm tu tapi ape2 hal pun sangat berbaloi2...hihi :DD



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...