Followers

Wednesday, December 22, 2010

Aku xtaula ape yang membuatkan aku untuk buat entry nie...selama aku hidup ni baru aku tau aku cume ade seorang sahaja teman yang rapat..teman yang sentiasa menemani aku waktu aku susah dan senang...tapi aku bukan teman yang baek untuk die..bler ayah die meninggal aku xde kat sisi die, waktu die merasa die berada di bawah aku xde kat sisi die untuk memujuk diri die...Ape jenis kawan aku ni??tapi ader sbb knape aku xdpt teman die..sebabnyer parents aku xbg..die duk jauh..parent aku risau aku g sorg2 pastu dengan musim accident ni lg diorg takot...Aper aku nak buat???aku tersepitla antara kasih seorang sahabat dengan ibu bapa....tentula aku memilih ibubapa...tapi aku sayangkan sahabatku itu atau merangkap kakak aku...Mcm mane aku nk handle situasi ni???aku buntu.....due2 aku sayang..harap ade jalan penyelesaiannya..... :'((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...