Followers

Saturday, December 4, 2010

Berharap

Innalillah....Takziah kepada kak ida dan keluarga di atas kehilangan ayahanda tercinta pada 29 nov 2010..semoga roh beliau dicucuri rahmat serta ditempatkan dikalangan orang yang beriman..sebenarnya kak ida ni merupakan bestfriend aku dan aku dah anggap die seperti kakak kandung aku sendiri..ktorg memang rapat..since dekat uitm segamat lg..mne die pergi mesti ade aku..susah senang ktorg bersama..aku terkilan xdpt bersama die waktu ayah die meninggal kerana sibuk dengan persiapan konvokesyen..tp xde mood pun nk konvo sbb kak ida xde..nak2 lg ayh die br meninggal..kak, adik minta maaf sbb adk xteman akak masa akak sedih..adk harap akak faham..aku ingat nk pergi menziarah kak ida n keluarga die lepas konvo...aku try tnyer parents aku,dorg xbg...alasannyer sbb aku sorg,jauhh...padahal kak ida tu slalu tlong aku masa susah..npe dorg susah sgt nk izinkan aku pergi umah kak ida..nape???salah ke aku nk g menziarah?bukannyer aku g meronggeng..kalu nk dibilang,br sekali je aku g umah die..aku betul2 berharap aku dpt g umh die...plzz umi ayah kakak nak pergi..kakak ngn k.ida kwn baek..tlongla ayah..kakak betul2 berharap... :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...