Followers

Sunday, June 20, 2010

Baby Puteh with Baby kelabu...

Hum..dah lme aku xupdate pasal hamster aku an?
Aritu aku telah dikhbrkan satu berita buruk mengenai kehilangan hamster..
Aduh sedey nyer aty ni mengenangkan hamster yg ilang..
Baby hamster lak tu yg ilang..due2 ekor skali..
Dahla xpena jumpe n main ngn dorg lg..
sdey2

Namun kesedihan itu hanya seketika..
kak ida msg padaku yg die da jumpe sekor..
dekat celah tilam..Alhamdulilah...
Nakal...mase jumpe die,baby hamster tu duk jenguk2...cumil2
malangnyer yang sekor lg xjumpe...

Adoi dah hampir keseluruh rumah kak ida cari..
tp xjumpe..Akhirnyer kak ida mengalah..
aku pun masa tu redha jela...xde rezeki nk umpe die..
Adela dlm due ari...
Alhamdulilah akhirnyer jumpe..
kak citi yang jumpe..

Die nyorok kt bawah katil...
Lega hati aku...
Dorg nih nakal sungguh...
Nak maen kt luar..huhu

Cian yg sekor ni
due ari xmkn..masuk dalam sarang,
terus cari makanan..cumil =)
Alhamdulilah lagi sklai dorg masih idup n sehat lg....
arap2 dpt jumpe dorg....
Dekat bwh ni vdeo dorg selepas hilang beberapa ari..
Cumil an???


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...