Followers

Thursday, May 19, 2011

Hal lame2


Mari2 semua dengar ini cerita, pada suatu ketika dahulu. Semasa aku sedang melanjutkan pelajaran ke universiti, aku telah berkenalan dengan seseorg nmenyer S.S ni sebenarnya member skolah dlu time tingkatan 4&5 tapi xpernah pun borak ke ape...kenal name ngn rupe je...xsangke plak ditemukan kt U...Semuanyer bermula dengan K(classmate)..time tu ktorg nk kebndr segamat tuk cr bahan assgmnt MGT..xsilap aku time tu p2..Pas da g cari bahan tu, time balik tetiba K kate die tersempak ngn member die..aku tnyer yg mne satu?..die pun tunjuk S..Laaa member satu skolah kot...ko kim salamlah kt S ea..Sejak aku kim salam aritu,tetiba K tnyer aku,, "weh S minta no hp ko.bleh x aku bg?" aku pkir dlu...pe salahnyer lau aku bg..lgpun member satu skolah kot..then aku pun ckp kt K.."ko bglah no aku kt die..g pun die member skola aku"....

Sejak daripada tu ktorg slalu sms..mcm2la borak tak ingt da isinyer ape..tp die ade luahkan perasaan die kat aku..aku tnyer die sejak bler ko ade ati ngn aku sbb kt xpenah borak atau lepak sme2?...die kate aku stat sukekn ko bler time SPM..masa tu ko tersesat masuk kelas aku...aku tgk ko diam jer...tu yang tersuka tue...(Haish masa tu kembang kempisla idung aku...haha) sweet x die??syg skali nie semua tinggal kenangan....huhu

Semakin ary kami semakin rapat...aku senang berkwn ngn S nie..dengan die aku xperlu hipokrit..aku bebas jd diri aku yg sebenar...N die sgt care pasal aku...aku ingat lg masa tu p4, aku dpt panggilan yang atuk aku da meninggal..die sanggup antr aku ke terengganu tp aku kate xpela sepupu aku nk amek..then die ucap takziah lau ade pape btau die...senang cter die ni seorang lelaki yang sangat baekla..untung klu dpt die..huhu

Tapi semua ni tinggal kenangan...sebab semua ni salah diri aku sendiri..sebab aku ego n aku keliru masa tu...masa aku rapat ngn die aku ade minat member baek die sendiri..tp aku xsure masa tue..sebab tiap kali aku bertemu ngn S dada aku berdebar2..aku rasa malu tp mahu berjumpa ngn die..hhuhu..mmg tangkap cintan ngn die sbnrnyr...tp Ego..xmo ngaku..hoho

Ms P5 gaduh besarla ngn die...after cuti sem tgk2 die da ader gf..waktu tu aku sedar yang aku salah n aku betul2 sygkn die..tp semua tu da terlmbat...Maybe da xde jdoh aku n die...tp aku sgt2 nyesal sbb wat die cmtu...tp aku xmainkn perasaan die..aku cume xpasti dengan perasaan aku...ble die da xde br aku sedar yang aku betul2 sygkn die...S aku betul2 minta maaf ngn ko..aku harap sgt ko maafkn aku n aku msh harapkn kita mash berkwn seperti dlu...aku xminta lebih..just berkwn je...

Aku bukan saje2 nk post kisah aku tapi ade moral storynyer...sayangla org yang syg dri kita,Terimala diri mereka seadannya, Hargaila mereka yang berada disekeliling kita, n sebelum nk wt sesuatu fikir dlu sebelum bertindak sbb terlajak perahu bleh tarik balik tapi terlajak kata susah ditarik..(betul ke ni??)kerana mulut badan binasa... :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...