Followers

Monday, December 27, 2010

Teringat zaman dulu2

Wahh macamla dah berkurun lme padahal br nk msuk 8 bulan aku habis diploma...rindu gler kat bdak ACDA2...Even kita x brape rapat sangat tapi kenangan bersama sentiasa terpahat di hati sy..wink3~ Ape khbr orang agaknyer??mesti sibuk ngn life masing2kan?? Mostly ramai yang sambung degree n ade gak diantara diorang yang kerja dulu.... rindu korang semuaa....

pija,umi,nad,
paah,ros,yana,zana,sal,noy,mai,AJ,zura,yan,ina,johan,luqman,azahari,donat,nazmi,zafrin,farid,
safa,mel,mashi,dila,dia,eky,ecah,ikin,fatin,ju,linda,lin,imah...

Rasenyer dah sebut semua..maafla kepada mereka yang tak disebut nama...huhu~
Teringat gelagat2 dorg dalam kelas..lau Dak 3 org ni azahari,nazmi ngn donat mesti riuh gler kelas...Paah pun best lebih2 lagi time present mkt ngn mgt perghhh mantap..lawak yang sangat sepontan..Hope one day cita2 paah nak jadi DJ tercapai...vote 4 paah...hihi...

Aku xingat siape tah bagi teka-teki ni tapi mmg lawak n bengong...haha..teka-tekinya berbunyi seperti ni:

"Dalam banyak2 serombong kapal, serombong kapal ape yang besar?"

Haha nak tau x jawapan die? jawapan die serombong kapal azahari sebab lobang idung die besar...haha klaka2...pecah perut aku gelak...ader lagi teka-teki bengong dorg..:

"Ape dia dalam hitam luar kuning?"

Jawapan die donat dalam bas kuning...wakakaka...yang ni lagi bangang teka-teki die..Tapi sangat terhibur....Haha cakap pasal bas kuning ni, dekat UITM Segamat kitaorang kekurangan bas UITM. So lau nak outing kenela naek bas kuning ataupu lebih dikenali sebagai bas sekolah!!!huhu~Ingatkan dah abeh skola, xnaek dala bas sekolah....huhu~..Tapi xbest pun naik bas kuning...dahla kene tunggu berejam2 then mampat pulak tue..penuh ngan dak UITM...Hope sangat pasni UITM Segamat provide bas UITM banyak2 kat student...(Macamla duk sne lagi....hihihi) Ape2 pun life kat sana sangat2 best!!!!!...rugila sape yang tolak tawaran ke sana..walaupun kat dalam hutan dan dipenuhi lalat2 tapi itu semua x menjadi masalah...asalkan niat kita betul nak blaja insyaAllah semuanya akan jadi terbaekkk!!!!!Begitulah kisah dak kelas aku...Banyak lagi nak cite nanti aku update lagi.....wait yea...

Nak tengok x gambar kelas kitaorang????Sila kebawah yea.......

"


"




"





"





"

Tadaaaaa


ACD6A2

"


"


Candit pic....Meriah x kitaorang???)

Cube teka mana satu donat ngn paah???gmbr azahari xdela plak kat cni....huhu...Btw Miss u all so much :))



Smile Contest

Nak Join klik cni!


Saya pertaruhkan gambar ni dalam kategori senyuman paling maniss :)

sy nak tag:

dudin
fast
Asma'
Qamarul
syuhada

Tarikh tutup 1 March 2011

Sape sudi wat kan header untuk sy???

Alahai tengok org letak gambar sendiri kat header nak gak buat....try buat sendiri tapi nila hasilnyer......gambar besar gedabak n makan space yang banyak...huhu...sape yang baik hati tlong watkan header untuk sy plzzz....huhu ~ xretila nak wat cantik2 cam org lain...hope ade yang sudi tolong saya....wink3~

Contest muslimah anggun 2

Berminat nak join?? klik Ceritasigadis

"Mungkin saya banyak kekurangan diri tetapi saya percaya yang saya juga ada kebolehan yang tersembunyi yang saya sendiri tidak tau :D"

sy tag :

Syuhada
ibu Ayu
Syeda

Tarikh tutup 30 Dec 2010 (10 am)

Sunday, December 26, 2010

TELEKUNG MURAH DARI BANDUNG


telekung sulam berwarna , RM200 include postage.

Telekung sulam krim dan putih,RM200 include postage.kain juga bersulam.
KHARISMA COLLECTION,BANDUNG INDONESIA !
Berminat???boley contact email saya Farami_89@yahoo.com

Pemenang My first Giveaway :DD

First skali sy nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang telah join saya punyer contest.....Kepada mereka yang menang tahniah dan kepada mereka yang tidak berjaya, lain kali cuba lgi..InsyaAllah saya akan buat contest lagi untuk kali kedua..diharap ramai yang dapat join...hihi...membebel plak sy..Jawapan tekaan guli cik Fafa ialah sebanyak 98 biji.Oleh kerana ade 4 peserta yang berjaya teka dengan betul jadi sy telah membuat undian dan pemenang my first GA ialah
:


:


:


:

:


:



:


:



:



:

1. Cik PuanHady
2. Enna Banana

Tahniah lagi sekali kepada pemenang...Sila hantarkan No hp anda pada email sy Farami_89@yahoo.com
subject Menang GA cik FaFa...
Seperti yang saya janjikan pemenang akan menerima topup RM5 so nanti jangan lupe bgtau nak topup Celcom ke Maxis ke atau Digi pada email saya..(jika sy tidak menerima email pada Besok(ISNIN) mlm, sy akan membuat undian lain)
Dan hadiah akan diberi pada besok 27 disember 2010 melalui SMS
:DD





Saturday, December 25, 2010

UPDATE my GA

Dengan ini saya rasmikan bahawa tarikh GA telah tamat..Thx 4 join my GA and gud luck to all of u...:D
Nama pemenang akan diberitahu pada 26 Disember 2010 pada pukul 11 malam...

Senarai nama yang join :

Farhana
Miza yusuf
kehelan
sweety
adyna
tiefazatie
shera
enna
cikpuanhady
nana
aanie
imanmom
jieda
nadratul
Xi Da Ya
Cikanna
Zanna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...